2013年8月13日星期二

辦公室書里語 第十八講 常設約會

A last minute appointment

A: Joe, can you squeeze me in sometime today?
B: That’s a big order, Jane. I am really swamped.
A: I know what you’re saying, but I have to go over the books with you before I go see our tax guy.
B: Right. Okay, let me see what I can do. How about 1:30 right after my lunch meeting?
It won’t take more than a half hour, will it?


常設約會

A:喬,你来日能給我擠露面時光往嗎?
B:那可夠戧,珍妮。我確實閑不開。
A:我明白你的意義。可我必须得正在往睹收稅的之前跟您過一遍賬。
B:好吧,讓我想想怎樣辦。1:30怎樣?正在我午飯散會以後。不會逾越半小時吧?

没有评论:

发表评论